dissabte, 16 de juny del 2012

Girona-St.Gregori-Llorà-Les Serres-Constantins-Bescanó-Girona

Avui he tornat a sortir amb la de carretera i he volgut tornar a repetir la sortideta que vaig fer ja fa unes setmanes amb l'Edu: Girona-les serres-Bescanó-Girona.

Ja de bon començament quan sortia de St. Gregori m'ha atrapat un grupet de ciclistes que m'han passat sense despentinar-se... Déu ni dó quin ritme portàven!!!

El meu objectiu era intentar millorar el temps que vaig fer amb l'Edu en aquesta sortida i no possar el molinet en cap cas.

He arribat a Llorà i he fet fotos a les dades del contaquilòmetres, sembla que en el km 14,25Km ho he fet en  33 minuts, mitja: 25,71Km/h, i el dia que vaig anar amb l'Edu; 14,95Km en 36 minuts, mitja: 24,64. Aquestes dades es poden veure unes entrades més avall d'aquesta.

Per tant puc dir que per ara he fet millor temps sense patir tant com ho vaig fer amb ell.ç

A mitja sortida m'adono que tinc un ciclista enganxat a la meva roda davantera... (el que fa l'aburriment):

Ai! el dia el perdi i m'adelanti!!!

Total que un cop fet la pujada de Les Serres, baixes per una carretera de revolts molt divertida i ràpida a on vas a parar a Constantins i pases per davant de la fàbrica Casademont.

Quan he arribat a Bescanó m'he aturat uns minuts per omplir el bidó d'una font i he agafat la carretera de la vergonya fins a Salt. Mentre pedalo veig que hi ha un munt de ciclistes de btt pel carrilet, inicialment penso que deu ser una sortida de club, però cada cop que avanço em trobo a més corredors, llavors recordo que aquests ciclistes devien ser els que han sortit de Vic i tenen el destí a Platja d'Aro.

Acabo de buscar-ho a la web de la federació de ciclisme català i efectivament eren els participants d'aquesta cursa. Per cert, el 90% anaven tots amb un maillot del condis taronja, suposo que els hi deuen haver regalat

http://www.ciclisme.cat/carrera.php?id=4649

Un cop arribo a casa torno a fer fotos al contaquilòmetres per veure les dades i ara poder fer la comparació.
Avui he fet 42,27 Km en 1:33h, mijta; 27,13Km/h i el dia que vaig sortir amb l'Edu vaig fer; 42,86km en 1:35h, mitja; 26,82Km/h.

Suposo que si no m'hagués aturat a Bescanó (és a dir igual que varem fer amb l'Edu) probablement hagués baixat més el temps.

En definitiva... que anem sortint anem acumulant quilòmetres a les cames i anem fent comparacions per veure si realment vaig millorant mica en mica.

Demà més amb la bici de carretera, inicialment tenim pensat fer 40km planers, a veure que ens trobem. Demà serem en principi tres; l'Edu en Miquel i la seva nova adquisició, i jo. Veurem com va.