dissabte, 9 de juny del 2012

Girona-Aeroport-Aiguaviva-Girona: de reconeixement

Avui m'he aixecat molt tard i no disposava de gaire temps per sortir amb bici.

He agafat la carretera vella de Sta. Coloma (Koning de Vilablareix), i un cop he arribat a la cruïlla que trenca cap a l'aeroport he decidit anar cap allà ja que en aquells moments s'apropava un avió.


Un cop he arribat a l'inici de la pista d'aterratge m'he aturat per fer la foto de torn i a l'incorporar-me a la carretera venia un grupet de 4 veterans de la bici de carretera (sempre amb respecte, perquè aquests són els que et passen la mà per la cara i no tens nasos a seguir-los).



Sense dir-li'ls res m'he afegit al darrera d'ells per veure a quin ritme anaven, i la veritat és que aquest cop el grup que m'he trobat anava molt de passeig, això o bé ja portàven forces km a les cames. Els he acompanyat fins a la rotonda de Riudellots, a on el grup s'ha acomiadat i 2 dels integrants han agafat cap a Girona (o això m'havia semblat), agafant el lateral de l'autovia direcció Girona.

Un cop passat el restaurant que hi ha i abans d'arribar a on venen camions de segona mà, els dos companys improvisats de sortida han trencat cap a les cases que hi ha, entenc que viuen allá.

Total que un cop m'he vist un altre cop he seguit direcció Girona, passant el polígon de Riudellots, el radar i l'antiga Cacaolat/letona que hi ha poc abans de que l'autovia es separi en 2 carrils (cap al polígon de Fornells o bé cap a la variant).

A 300 metres d'arribar a la separació de l'autovia i agafar cap al polígon de Fornells m'he trobat tallada la carretera per obres, i no he pogut seguir el lateral de l'autovia, he creuat per sota un pont l'autovia i he arribat a la benzinera Repsol, un cop allà tenia 2 opcions o jugar-me-la en contra direcció pel lateral de l'autovia i arribar a la primera rotonda del polígon de Fornells (opció més curta i perillosa) o bé seguir un indicador de 4.5 Km direcció un altre cop Aiguaviva...

I clar l'opció escollida ha sigut la correcte, tornar a Aiguaviva i entrar de nou per Girona per la carretera antiga de Sta. Coloma.

Al final han estat 31 km i poc més però aquesta sortida m'ha ajudat a decidir un petit repte personal que em vull marcar...