dimarts, 3 d’abril del 2012

Setmana Sta, sortideta sol a St. Miquel

Panoràmica feta amb el telèfon

Aprofitant els dies de festa a la feina, he decidit sortir aquest matí amb la bici i fer un St. Miquel tot solet per intentar agafar forma i estar a l'alçada de l'Ivan (que no l'atrapo quan sortim junts).

Ha estat una pujada força tranquila, sense ningú caminant, cap ciclista, com es nota que és entre setmana!! (i no fa gaire bon temps).

Total que he sortit d'hora de casa i he fet un puja i baixa a St. Miquel, a un ritme baix, però sense fer aturades. A les fotos del Picassa es pot veure les dades del contaquilòmetres quan he arribat a la cruïlla prèvia a la darrera pujada.


Avui fa un dia tapat, de fet la predicció és que plogui, hi així ha estat, ja que un cop he pujat al castell i he fet les fotos de rigor, m'ha començat a ploure.

He agafat el mateix camí de tornada a un ritme lent tenint la prudència de que el terra començava a estar moll. Quina ha estat la meva sorpresa a l'arribar a la vall de St. Daniel quan he mirat el contaquilòmetres i he vist que ha marcat el 50km/h. No ho entenc, sincerament penso que he baixat més lent del que podia haver baixat.

El dia que menys m'ho esperi tindré un ensurt...

I un cop a dalt del castell, he intentat fer un altre cop una panoràmica, i això és el que ha sortit...


Sembla ser que la medicació contra les al·lèrgies i l'asma van fent la seva feina i poc a poc em vaig trobant millor. Ara només em queda fer quilòmetres i anar-los acumulant a les cames, que d'aquí res tenim el bon temps a sobre!!