dijous, 12 d’agost del 2010

Ruta per Blanes-Santuari del Vilar-St. Pere del Bosc-Lloret de Mar-Castell St. Joan-Blanes

Durant aquestes vacances decidim l'Ivan i jo tornar a fer una ruta que feia molt de temps que ja varem fer; Blanes-Lloret per montanya (passant pel Santuari del Vilar).

Cadascú retalla per on vol, i es porta per davant el que faci falta..

Foto de rigor

La ruta comença per Blanes, per la zona dels càmpings, enllaçant amb les hortes que hi ha en paral·lel al riu Tordera, passant per la dessalinitzadora i anant a sortir a la nova ampliació de l'autopista de la costa (c-32 crec que es diu), sortida Blanes-Lloret de Mar.

En aquest moment s'enllaça amb el camí de terra que ens porta al Santuari del Vilar ( http://www.blanes.cat/oiapdocs.nsf/idoc/tur.monuments.elvilarc )

Foto de l'entrada del Santuari del Vilar

Un cop arribat a aquest punt, seguim rodant fins sortir per la part del darrera del Vilar i agafem un camí creient que era el mateix que varem fer en el seu moment. Un parell de km rodats ens adonem que no és el mateix camí que varem agafar fa uns anys, decidim seguir ja que hem vist indicadors de St. Pere del Bosc

Un cop passat St. Pere del Bosc (en breu penjaré fotos), ens trobem el conegut "Àngel" de Lloret de Mar, una creu (per aquesta zona de bosc ens trobem un via crucis).

Un cop deixem enrera l'Àngel, ens trobem el Golf de Lloret de Mar i sortim pel Water World (entrada del centre de Lloret no per la banda de la Ctra. de Vidreres).

Arribats a Lloret rodem pel passeig fins arribar al lateral del passeig per fer la foto amb el Castell de fons.

I fetes les fotos tornem a Blanes, per la zona de la Platja de Fanals, jardins de Sta. Clotilde, Platja Boadella, Hotel Sta. Marta, per anar a agafar les carreteres poc transitades de l'urbanització St. Francesc de Blanes.

Per aquesta banda es pot pujar per un corriol molt tècnic (el fem a peu), fins al Castell de St. Joan.

Blanes de fons, inici de la Costa Brava

Finalment són uns 45 km, a veure si aconsegueixo treure el track i el penjo.