dissabte, 22 d’agost del 2009

Treient la pols al bloc...


Després de gairebé un mes i uns dies (última ruta penjada a data del 18/07/09), tocava treure-li la pols al bloc.

Un mes de vacances a l'estiu a on un podria pensar que gairebé tots els dies podrà sortir en bici, tenint en compte les responsabilitats que un tingui, però més lluny d'aquest propòsit, ara que ja s'acaben els dies de festa t'adones que gairebé no has tocat la bici per res.

Entre els dies que he estat fora, l'escapada per terres valencianes i la mandra, arriba l'últim cap de setmana i agafo la bici. L'Ivan ja porta gairebé des de principis de setmana empaitant-me per que anés en bici, i sempre li he contestat que no tenia ganes de tocar la bicicleta. Ahir, en Miquel m'avisa que diumenge es fa una cursa a Sta. Cristina, fet que m'ha provocat estar tota la tarda rondinant sobre la btt...

Ahir a última hora, i parlem de la matinada, llegeixo que l'Ivan avui sortirà a rodar... m'ho repenso, no tinc cap cosa millor a fer..., m'apunto, crec que va ser una reacció impulsiva.

Total, que després d'un mes de vacances avui he despenjat la bici per fer un Girona-Llagostera, 52Km planers que m'han anat molt bé per recordar aquesta afició que tenia oblidada. Per cert... feia temps que no em feia mal el cul, crec que després de tant de temps el meu cul s'ha oblidat que era estar en contacte amb un seient durant unes quantes hores.
Salutacions,

3 comentaris:

Jordi Marina ha dit...

Jolin tiu!!

Que be t'ho mentes... un mes de vacances!!!

Apuntat a la marxa de Santa Cristina... farem la dels covards i només són 22 km!!!

Vinga, a les 7 a casa del Miguel!!!

Mirafiori ha dit...

Merci company, però em falta agafar el poc ritme que tinc... ara mateix el meu primer objectiu és adaptar-me de nou al seient...

Jordi Marina ha dit...

Be noi!!!

Tu t'ho perds... pensem fer el gallina com mai!!!

Ens veiem!!! i que sigui lleu lo del cul!!!