diumenge, 28 de juny del 2009

St. Grau per Bescanó 2 (diferent baixada)

Distancia total: 32Km (sortint i tornant a Girona)
Desn. de subida acumulado: 749,87 m.
Desn. de bajada acumulado: 778,31 m.
Velocidad máxima sostenida: 36,68 Km/h
IBP: 80 BA

Aquest cap de setmana hem tornat a repetir la pujada a St. Grau per la banda de Bescanó, però amb 2 modificacions a tenir en compte respecte la de la setmana anterior: aquesta vegada hem pujat fins a dalt de tot, fins el mirador. I per l'altra banda, hem baixat donant una miqueta més de volta per tal de trobar la famosa baixada de l'Ivan... després ho explico.

Punt de sortida Girona, agafem carrilet direcció Olot i arribant a Bescanó a la pedrera trenquem a la dreta. Pasem per davant la pedrera, la vorejem i comencem a enfilar-nos cap a St. Grau.

Foto oficial de sortida.

Foto de rigor a la cruilla del mirador. En aquests moments és quan més dura es fa la pujada. És un tram curt, però intents, a més les pedres del terra fan que la bici s'enfili per on ella vol.

St. Grau, foto des d'abaix. Ens trobem a una colla de bikers descansant a l'ombreta mentre peten la xerrada.

No em cansaré mai de fer les mateixes fotos.. un dia maco amb un horitzó força clar.

Més fotos de rigor.

Un cop fetes les fotos baixem però aquesta vegada no seguim el track de la ruta anteriorment penjada a aquest bloc. Decidim allargar una miqueta més la baixada, tot i fent una mica més de volta.
Intentem baixar per on ja fa uns quants anys l'Ivan es va deixar l'esquena. Recordem la zona només de trepitjar-la. Per fi tornem a baixar per aquella pista maleida. Repte supererat.

Un cop baixem, enllacem uns pocs quilòmetres amb la carretera, passem pel costat de l'esglèsia de St. Gregori.
BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing

Jordi Marina ha dit...

Renoi, ja feie dies que no renovaves el blog!!!

Bona ruta... sembla que molta calor!!!

Mirafiori ha dit...

Bones Jordi! Efectivament, la setmana pasada no vaig sortir en bici i per això estic enraderit...

La culpa de ryanair.. varem trobar un vol econòmic a Madrid i allà que em vaig escapar!

Com veus últimament, ens hem centrat al nostre St. Grau, el de St. Gregori.

Hi ha un munt de possibles pujades i baixades, i mira ens hem dedicat a trobar diferents baixades.

A veure si tornem a fer una sortideta junts abans que marxis a fer el "camino".

Salutacions!

Jordi Marina ha dit...

Renoi, si que viatges!!!

Pos... va ser que no!!! abans de que marxi al camí no crec que podem sortir, ja que marxo dissabte!!!

No pateixis, després ja tindrem temps!!!