diumenge, 27 de maig del 2012

Girona_Salt_Vilablareix, part del circuit de l'Open Tactic

Avui s'ha afegit a sortir amb nosaltres l'Edu i hem aprofitat per intentar fer el circuit de l'Open Tactic de Vilablareix.

Hem començat la sortida pel polígon de Salt un cop atraveses el pont de l'Autopista per davant del centre comercial Espai Gironés.

Un cop ens endinsem en el bosc, per moment ens trobem la pista com si hagués nevat, seguim les indicacions de l'Edu que s'enrecorda de la cursa.

 Els Bandolers
 Galicia Calidade
Orbea Team

Un cop tenim dubte de si realment anàvem bé, tirem de GPS per tal d'intentar seguir el circuit correctament, i clar no podia ser d'una altre manera que no m'he aclarit amb el navegador. Creia que tenia carregada la cursa però ara quan he arribat a casa, veig que la ruta que em vaig descarregar no corresponia a l'Open Tàctic de Vilablareix, no diré quina m'he descarregat... amb raó el GPS no em trobava el camí...

Total que com sempre, arribats a aquest punt ens hem inventat la sortida enllaçant curriols i pistes fins trobar-nos un autèntic Lamborghini al ben mig de la muntanya.



Un cop fetes les fotos de rigor, seguim enllaçant camins i ens anem muntant la sortida com ens va assemblant. Sortim a la Bell-solà d'Aiguaviva, ens anem cap als tobogans i un cop fets enllaçem cap al corriol que ens portarà cap a la recta final direcció Vilablareix.

Aquest últim tall, és una zona molt divertida, es creua varies vegades un rierol, és un tall ràpid. Molt recomenable.

Total que finalment avui han caigut 25.60Km més.