dimarts, 19 de juny del 2012

Llagostera-Tossa de Mar- St. Feliu de Guíxols-Llagostera

Diumenge passat varem sortir amb la de carretera, l'Edu, en Miquel i jo.

Essent la primera sortida per en Miquel en carretera, volíem fer una sortideta tranquila d'uns 40km planers per veure les sensacions a sobre de la bici de roda estreta.

Finalment obtem per una opció que de planera tenia més aviat ben poc... Llagostera, baixar a Tossa de Mar i un cop allà enfilar la carretera de la costa fins arribar a St. Feliu de Guíxols... quasi res per ser la primera sortida en carretera!!!

Arribar a Tossa va ser fàcil, ja que pràcticament tot fa baixada (excepte el primer tram), i un cop a Tossa fas puja i baixa constants fins arribar a St. Feliu de Guíxols, aquest tram té unes vistes precioses.

Després fer varies mini aturades de reagrupament; primer l'Edu, segon en Miquel i jo l'últim, arribem a St.Feliu de Guíxols a on ens aturem a fer un cafè a primera línea de platja (1:42h).

El cafè i el mini entren la mar de bé (mai millor dit), ja que hem sortit molt d'hora aquest matí (7:30h) i després de superar la part més complicada anava essent hora de fer un petit mos.

Un cop fet el cafè i omplert els bidons sortim de St. Feliu per la carretera principal i quan passem la benzinera BP que ens trobem a l'entrada aprofito la baixada fins a la rotonda d'entrada a l'autovia per veure quina velocitat sóc capaç d'agafar...

Aquest és el ressultat. Més tard ja veurem les conseqüències...

Un cop arribem a vall, seguim la ruta per Sta. Cristina i anem en paral·lel a l'autovia fins arribar al Restaurant les Panolles, a on en aquesta entrada no hi ha cap indicació de prohibició de bicicletes.

Més endavant tornem a anar pel lateral de la carretera (zona de la benzinera Repsol) i tornem a incorporar-nos a la carretera principal a la pujada de la Costa d'Alou (crec que ho he escrit bé).

Total que anem fent la pujada i a uns 200m per poder sortir pel lateral de la carretera i enfilar cap a Llagostera el meu canvi diu prou. Se'm bloqueja la roda del darrera, em giro i veig que el canvi el tinc entre mig dels radis de la roda... uppss!!! en aquests moments xiulo a en Miquel que el tenia davant per avisar-lo que tenia un problema mecànic.

Pocs minuts després d'avisar-lo baixa a buscar-me i entre els dos forcem una mica la patilla del canvi que s'havia doblat, amb això el que aconseguim és que com a mínim la roda giri sense tocar els radis i d'aquesta manera poder acabar la sortida.

Així va arribar el canvi a casa.

Total que per ser la primera sortideta d'en Miquel, ens hem fet uns 56 km, amb un desnivell acumulat de 880m (segons l'Endomondo) en un temps 2:20h. Vel mitja: 20,85Km/h. Vaja que de planera no ha tingut res...