dilluns, 2 d’abril del 2012

Pujada a St. Grau per la banda de Bescanó i... perduts!

Aquest diumenge l'Ivan i jo decidim pujar a St. Grau per la banda de Bescanó.

Agafem el carril bici fins a arribar a Bescanó i entrem a la sorrera que queda a la dreta.


Un cop allà enfilem pel camí que em diu l'Ivan tot i no recordar-lo tirem amunt amunt, fins arribar a dalt de la muntanyeta, i descobrir que el camí que hem seguit no era el correcte.



Aquest cop no portava el meu GPS a on tinc guardats els tracks de les anteriors vegades que hem pujat per aquest camí, ens refiem del GPS que te l'Ivan i decidim seguir a l'aventura.

No tenim ni idea d'on som, segons el GPS veiem que tenim "a prop" una carretera, anem a buscar la carretera per uns paisatges realment macos, i alguna que altre senyal fora de context...

Total que tirant d'intució i guiant-nos pel penya segat que es veu al costat del Pantà de Susqueda intuïm més o menys la nostra posició.

Decidim acabar de pujar la muntanyeta i baixar direcció la carretera que ens indica el GPS.

Sortim a una carretera, que va o bé a St. Gregori, la Vall del Llèmena o bé per l'altre sentit a Bescanó per Constantins. Decidim tornar per Constantins i anar a buscar el carril un altre cop.

Feia molt de temps que no ens perdiem (cosa molt habitual en les nostres sortides). El millor d'aquests moments és la sensació total d'aventura, a on no saps on aniràs a parar i tens molt clar que encara que les forces no t'acompanyin, les cames et comencin a pesar no tens cap altre remei que continuar pedalant fins arribar... arribar a qualsevol lloc.

Total, que finalment hem fet 40km, la primera sortida d'aquesta nova temporada en condicions.

Estic a l'espera de rebre el track de la sortida, perquè m'agradaria veure sobre plànol quina desviació varem tenir respecte el nostre destí; St. Grau.