dijous, 12 d’agost del 2010

Descobrint les rodalies de St. Julià de Ramis

En una de les mil voltes que dona la vida, he tingut una parada provisional per St. Julià de Ramis, que és on resideixo actualment.

L'altre dia sense saber que fer durant el matí vaig agafar la bici i vaig estar voltant per tal de descobrir quins caminets existeixen al voltant de casa


Tafaneijant em dirigeixo cap a les obres de l'AVE, descobrint els nous túnels que s'estan construïnt i veient tot el merder que hi ha al voltant, també és veritat que gràcies a l'aixecament de terra s'estan deixant oberts nous camins.

Pujo per l'urbanització del Golf i a part de descobrir unes casetes impresionants, em decanto per creuar el pont vermell que hi ha a l'inici de la variant de Banyoles, creuo a l'altra banda de la carretera i apareixo a una cantera... és el mateix camí del Restaurant Mas de les Goges (http://www.buscorestaurantes.com/restaurante/Mas-les-Goges-21718-0.html), un cop arribat a la cruïlla que va direcció a St. Julià (sortint de l'autopista Nord), ens trobem un corriol amb molt bona pinta.


Aquest corriol per entendre'ns ràpid va en paral·lel a l'autopista en sentit nord (França-Orriols)




Total que com vaig sol, i recorregut uns 15 km en paral·lel a l'autopista, i sense saber a on anava a parar (per molt GPS que portés), decideixo tornar ja que em veia tornant per la Nacional II.
Deixo aquest camí pendent de descobrir a on va a parar, però això si quan algú em pugui acompanyar.
Salutacions,
PD: tinc el track a dins del GPS a veure si tinc una estoneta i em porto la torre a algún lloc a on em pugui conectar a internet i em descarrego el programa i alguna topografia actualitzada...