diumenge, 31 de maig del 2009

LOSTres Perdidos...

Primer de tot, voldria fer un joc de paraules amb el títol de la sortida, en Jordi ho entendrà ràpid, pels altres només heu de llegir el títol del bloc de'n Jordi... http://www.arreplegatsbtt.blogspot.com/

Sobre les dades de la sortida, aquest cop, no les posaré, han estat 16 km i no hi ha gaire més per veure que no es vegi al mapa.

8:10h Llagostera (hora zulú com diuen a la Tv..). Presentació dels autors dels blocs; Arreplegats i Btt Girona Tracks, o sigui en Jordi i en Raül.

Primeres imatges direcció Puig Cadiretes... o no... Gran part d'aquest primer tram de ruta el GPS ens porta per antics camins, a on actualment els matolls i les ortigues han tapat la rodera. Les cames que més endavant es veuran són els principals impactes de les ortigues i matolls punxants, la veritat és que durant aquest tram només s'escoltaven els "ufff", ¡ahy! i algún que altre renec.

Apritem un moment per fer fotos del paisatge. Foto creuada, la foto d'en Jordi la trobem al seu bloc.
Durant aquests instants ja comencem a veure que el track descarregat ens comença a donar certs problemes, per a qui no era... baixem i tornem a agafar un altre corriol... Comencem a dubtar que arribarem al nostre destí: Puig Cadiretes.

Pobre Jordi, intenta aclarir que està passant, pel que ens comenta és la primera vegada que li passa. Per sort o desgàcia, tot el contràri a la meva experiència.. Per tant, tranquilitat, i sense amoinar-se busquem alternatives.

Mentre uns es barallen amb el GPS altres prenen el sol.

Total, com estem perduts, decidim seguir un corriol a on teòricament arribavem a la carretera però... el que aconseguim és continuar sense romb establert i rodar per rodar... algun lloc arribarem.

Al principi de la ruta ens fem pas a través de camins... bueno... millor dir que no eren camins. Ens fem fotos de les cames, perquè la picor és insoportable.

Sense voler, arribem al Puig del Guàrdia, una pujada en espiral fins al cim... es dona la volta a la muntanya varies vegades fins arribar a dalt de tot, on trobem aquesta creu.

Moment foto, ja que hem trobat alguna cosa, aprofitem i inmortalitzem el moment.

Baixem del Puig del Guàrdia i sense saber ben bé com acabem dins d'una finca particular. Sort que ens trobem al cuidador (masover) de la finca que molt amablement ens obra la porta del carrer per sortir. Crec que és la situació més subrealista que he tingut a sobre de la bici. En cap moment ens hem saltat cap senyal de camí particular, cadena o avís... Sense ser conscients hem acabat dins d'una finca a on hi han varies casetes amb molt bona pinta.

La caseta està a la urbanització Selva Brava. Agafem una carretera camí Llagostera, deixem enrera la urbanització Selva Brava que és a on hem anat a parar i ens trobem aquesta imatge.

Un cop arribem a Llagostera, decidim fer un mos al Carrilet, comentem la jugada mentre esorzem una miqueta.
Ens acomiadem d'en Jordi i l'Ivan em proposa fer una miqueta de carril per acabar de fer uns 30 km. Decidim baixar pel carril fins a Sta. Cristina, donem mitja volta i cap a Llagostera un altre cop.
Aquesta última foto té la seva història entre l'Ivan i jo, el lloc i el fet d'agafar la bici per sobre del cap té la seva explicació.
En fi, que la primera trobada interblocs ha estat força accidentada. Esperem que aquesta primera trobada no sigui l'última.